Odpovědět
Pro českou středně velkou společnost (cca 200 zaměstnanců), zabývající se vývojem softwarů pro bezpečnou digitální identitu, obsazujeme pozici Aplikačního administrátora.
Tvým úkolem bude zajistit, aby lidé mohli bez problémů platit bankovní kartou u našich zákazníků (benzínové stanice, velké retailové řetězce, maloobchodníci, dopravní podniky).
Spolupráce HPP, lokalita Zlín / Brno
Co Tě na této pozici čeká?
- Správa aplikace pro autorizaci plateb na terminálech: implementace, aktualizace, testování.
- Komunikace se zákazníky a řešení jejich požadavků, převážně emailem a často v angličtině.
- Spolupráce s Projektovými manažery, vývojáři aplikací, ostatními členy týmu.
- Občasné nasazování aplikace v noci, střídáme se s držením pohotovosti.
Co by bylo dobré, abys uměl/a při nástupu:
- MS Excel – pokročilá znalost
- SQL databáze, Linux, Bash nebo Python – základní znalost
- Výhodou bude pokud se zajímáš o AWS, Docker …
- Komunikovat, a to i v angličtině
- Dotahovat věci do konce – dodržovat harmonogram a dohodnuté termíny
- Hledat řešení
- Týmově spolupracovat
Co u nás získáš?
- Pružnou pracovní dobu.
- 5 týdnů dovolené.
- Vzdělávací kurzy.
- Teambuilding a firemní akce.
- Závodní stravování nebo stravenky.
- Zázemí stabilní české IT firmy, kde si vycházíme vstříc, pomáháme si a je pro nás důležitá otevřená partnerská spolupráce.