Technical support specialist

Odpovědět

Hledáme zodpovědného kolegu na pozici Technical support specialisty, který by měl v malíčku služby zákazníkům a chtěl se dále rozvíjet na úrovni 1st level podpory.

Snažíme se supportní činnosti automatizovat a zjednodušovat.

Od psaní e-mailu a manuálního zakládání ticketu se posouváme k online a video komunikaci, a to se zákazníky nejen v České republice. Vítáme nové přístupy, jak tuto otevřenost posunout ještě dál.

Provozní podpora pro nás není jen reaktivní řešeni nahlášených incidentů, ale celková spokojenost zákazníka a podpora našeho produktu.

KOHO HLEDÁME?

  • Kolegu, na kterého se budeme moci spolehnout. Bude přesný, bude reagovat včas a umět si řešitelský tým zorganizovat
  • Kolegu, který s námi chce neustále služby zákazníkům zlepšovat a rozvíjet

CO BUDE VAŠÍ KAŽDODENNÍ PRACÍ

  • Organizace rychlého a profesionálního vyřešení provozních incidentů
  • Zajištění distribučních a komunikačních kanálů s cílem investigace a řešení incidentů
  • Řízení konfigurace ICT prostředí pro podporu provozu našich zákazníků
  • Garance bezproblémové dodávky našeho SW tj. včasnost a kompletnost dodávky k našim zákazníkům
  • Udržování přehledu a zprostředkování nových verzí našich produktů a plánování jejich aktualizací u našich zákazníků
  • Udržování znalosti o osobách, potřebách a cílech našich zákazníků a řízení komunikace jak k zákazníkovi, tak i směrem k vývojovému týmu
  • Sledování a vyhodnocování provozních metrik v rámci SLM a zajišťování zpětné vazby
  • další a další zlepšování se

Výhodou

  • Zkušenosti s Atlassian (pracujeme s JIRA a Confluence)

Lokalita: Praha 4

Typ spolupráce: HPP

Alza.cz Stringdata BTL Trask CRAW